Көп жашагыңыз келсе, диетологдун кебине кулак салыңыз

2018.08.09, 13:32
623

Негизги принцип: белок, май, углеводдун оптималдуу балансы!

 

Рационуңузда узак углеводдор болсун:

  • Жашылча;
  • Күрөң күрүч;
  • Көп чөп;

 

 

Рационуңузда микроэлементтер болсун:

  • Селен;
  • Цинк;
  • Хром;

 

 

Рационуңузда милдеттүү түрдө болсун:

  • Имбирь;
  • Куркумин;

 

Ачка болгондо айласыздан колубузга тийген нерсени жейбиз. Бул учурда гранола мыкты тандоо!

Өзөк жалгап алганга негизги тамактар ортосунда буларды жесеңиз болот:

  • Жашылча-жемиш
  • Мөмө
  • Жаңгак
  • Кургатылган мөмө
  • Ачуу шоколад
  • Йогурт
  • Курма
  • Банан
  • Миндаль
  • Жумуртка
  • Быштак
  • Тоок эти ж.б

Күнүнө 2 литрден кем эмес таза суу ичиңиз. Дененин 1 кг массасына 30 мл суу туура келет. Алсак, 60 кг болсоңуз, 60*30=1л 800 мл суу ичесиз.

 

 

Бул сайтка чыккан маалыматтын бардыгы Bilesinbi.kg сайтынын менчиги болуп саналат. Сайтка чыккан маалыматты гиппер шилтемесиз колдонууга тыюу салынат.
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. Эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт