Эрозияны дарылагандан кийин төрөй аламбы? Гинеколог жооп берет

2019.04.18, 11:31
333

Мен эрозиямды дарылаттым эле, бир айдан кийин кан келди. Эмне себептен андай болду? Эми төрөй аламбы?

Эксперттин жообу
18.04.2019, 11:31

Раушан Джумагулова

Акушер-гинеколог

Эрозияны дарылаткандан кийин кан келди дегениңизди түшүнгөн жокмун. Эгер бул этек кири болсо, анда бары жайында. Айызыңыз кадимкидей эле келет. Эч кандай өзгөрүү болбошу керек. Ошондой эле эрозияны дарылаткандан кийин кош бойлуулукка жана төрөткө зыяны тийбейт. Бардыгы катардагыдай эле жүрөт.

0
Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. Эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт