Төбөмдөгү чачым түшүп атат. Эмне кылсам болот? Трихолог жооп берет

2019.04.12, 15:21
322

Саламатсызбы. Акыркы кундөрү төбөмдөгү чачымдын абдан көп түшүп жатканын байкадым. Досторум да билинип калды деп жатышат. Мен 20 жаштамын. Эмне кылсам болот?

Эксперттин жообу
12.04.2019, 15:24

Алижон Балтабаев

Дерматовенеролог, трихолог

Чачтын түшүшү “андрогенетикалык алопеция” деп аталат жана көптөгөн факторлорго көз каранды. Мисалы: тукум кууйт, эндокриндик системанын, калкан безинин жана жыныстык бездеринин иштешиндеги өзгөрүүлөргө байланыштуу болушу мүмкүн. Тестостерон гормонунун, тамак-аш менен организмге келип түшкөн витаминдердин жана микроэлементтердин жетишсиздиги да себепкер болот. Балким жакын арада организмиңиз кандайдыр бир интоксикацияга (ууланууга) дуушар болгон. Кыскасы адамдын чачы андагы зат алмашуунун жалпы абалын чагылдырып турат.

Көрбөй туруп кандайдыр бир кеңеш бере албайм. Кааласаңыз, мага келип көрүнүп кетиңиз.

0
Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. Эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт