Баш ооруну басаңдатуучу таблеткалар зыян эмеспи? Адис жооп берет

2021.12.17, 16:28
346

Мен чет мамлекетте иштейм. Бул жер ысык болгону үчүн башым бат-баттан ооруйт. Цитрамон, парацетамол, тримол деген дарыларды бул жерде колдонууга мүмкүн эмес. Ошого байланыштуу бир гана ооруну басаңдатуучу таблеткалар бар. Мен кээде күнүнө  3-4 таблетка  ичип коем. Бул зыянбы?

Бул сайтка чыккан маалыматтын бардыгы Bilesinbi.kg сайтынын менчиги болуп саналат. Сайтка чыккан маалыматты гиппер шилтемесиз колдонууга тыюу салынат.
Эксперттин жообу
17.12.2021, 16:29

Мунара Исаева 

Невролог 

Саламатсызбы! Күндө 3-4 даана ооруну басаңдатуучу таблеткаларды ичкенге болбойт. Анткени ал препараттардын өзүнүн терс таасирлери бар. Күнүнө 3-4 таблетка ичсеңиз “абузусная головная боль” пайда болушу толук мүмкүн. Ошондуктан бир күндө бир же болбосо, жумасына эки эле жолу ичкенге уруксат берилет. 

Эгер баш оору токтобосо, эмне үчүн ооруп жатканын невропатологго кайрылып текшертүүңүз керек. Анан дарыгердин жазып берген дарыларын ичесиз. 

Ден соолукта болуңуз. 

Невролог Мунара Исаева менен байланышуу үчүн @nevrolog_karakol инстаграм баракчасына кириңиз. 

0
Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. Эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт