Заара кылгандан кийин эмнеге ачышып калат? Уролог жооп берет

2019.06.30, 13:13
277

Саламатсызбы! Мен заара кылып бүткөндөн кийин ачышып ооруйт. Бул эмнеден болушу мүмкүн?

Эксперттин жообу
30.06.2019, 13:15

Болот Рысбаев

Уролог

Саламатсызбы! Заара ушатканда ачышып кыйнаса - сийдик каналдарында, табарсыкка, простата безине суук тийген болушу мүмкүн. Сиз тезинен урологго көрүнүңүз. Анализдердин жыйынтыгына жараша дарыланасыз. 

0
Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. Эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт