Бала асырап алуу үчүн керектүү документтер тизмеси
Социалдык өнүктүрүү министрлигинин үй-бүлөгө жана балдарга социалдык кызмат көрсөтүүнү өнүктүрүү бөлүмүнүн башкы адиси Чолпон Жумакунова bilesinbi.kg’ге бала асырап алуу үчүн кандай документтер керек экенин айтып берди.
Бала асырап алууну каалаган жарандар жашаган жериндеги аймактык социалдык өнүгүү башкармалыктарына кайрылып, төмөнкү документтерди тапшырышы керек:
- асырап алуучу болууга мүмкүндүгү бар экендиги тууралуу корутунду берүү жөнүндө арыз;
- арыз ээсинин паспортунун көчүрмөсү;
- эгерде жубайлар асырап алуучу болушса, нике жөнүндө күбөлүк;
- жашаган жеринен жана үй-бүлөнүн курамы жөнүндө маалымкат;
- арыз ээсинин туруктуу киреше булагы бар экенин ырастаган документ;
- турак жайга менчик укугун ырастаган документ;
- соттолбогону жөнүндө ички иштер органынан маалымкат;
- арыз ээсинин ден соолугунун абалы жөнүндө медициналык корутунду;
- иштеген же жашаган жеринен мүнөздөмө.
Аталган документтер берилген күндөн тартып бир жылга жарактуу.
Арыз ташталгандан кийин (14 жумуш күндүн ичинде) аймактык бөлүмдүн кызматкери арыз ээсинин жашаган жерине барып жашоо-тиричилик шарттарын текшерет жана асырап алуучу болуу мүмкүндүгү жөнүндө корутунду даярдайт.
Суроолор боюнча шаардык же райондук эмгек жана социалдык өнүгүү башкармалыктарына же КРнын Эмгек жана социалдык өнүгүү министрлигинин сайтына кайрылыңыз!
Байланыш телефону: 0 (312) 66-34-00, 0 (312) 62-45-22