Сиздин суроо ийгиликтүү жайгашты, эми жакын арада жообун аласыз.
Сиздин жооп модератор текшерээри менен чыгат

УЗИ кооптуу диагноз койду

19 жаштамын. УЗИден "жатын гипоплазиясы" деген диагноз коюшкан. Кандай дары-дармектерди колдонсом болот?

Эксперттин жообу
А
Аноним
20.03.2018, 16:13

Бактыгүл Абдраманова 

гинеколог

Өз алдынча дары-дармектерди колдонууга болбойт. Организимде горманалдык бузулууларды пайда кылат. Дарыканадан дагы өзүңүз билип дары сатып албаңыз, бул коркунучтуу. УЗИ жыйынтыктарын алып, гинекологго кайрылыңыз. Дартыңызды убагында дарылабаса, кийин турмушка чыкканда көйгөйлөр жаралат.

Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Сиз робот эмес экендигиңизди тастыктаңыз
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
  • сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
  • суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
  • кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
  • дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
  • КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
  • жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
  • жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
  • адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
  • бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
  • ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
  • суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт