Сиздин суроо ийгиликтүү жайгашты, эми жакын арада жообун аласыз.
Сиздин жооп модератор текшерээри менен чыгат

Акчамды кантип алам?

Мага Техастан "western union"системасы аркылуу акча салган, банктан оператор кыз "поиск" туура эмес, "выдачага" туура эмес жазыптыр. “Выплата” болбой калды. Кайра башка банка барып код берсем "не найдено" деп чыгып калды. "Выдача” болгондо эле, “не найдено” болуп калат. Коркуп биринчи барган банкка барсам,"заблокирован"деп жатат. Ким күнөлүү экенин эле билейин дегем?

 

Эксперттин жообу
А
Аноним
31.01.2018, 16:55

 Кубан Чороев

Банк тармагынын эксперти

 

Сизди түшүнгөнүм боюнча, абал өтө деле оор эмес. Эгерде туура эмес жазылып калса, акча салып жиберген киши кайра оңдоп жиберсе болот. Акчаңызды ала аласыз.

Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Сиз робот эмес экендигиңизди тастыктаңыз
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
  • сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
  • суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
  • кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
  • дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
  • КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
  • жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
  • жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
  • адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
  • бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
  • ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
  • суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт