Сиздин суроо ийгиликтүү жайгашты, эми жакын арада жообун аласыз.
Сиздин жооп модератор текшерээри менен чыгат

Досума жардам керек

Досумдун мүчөсүнөн бир айдай заара кылгандан кийин уруктукка окшош суюктук чыгып, андан кийин кычыша турган болуптур. Азыр болсо  бат-баттан дааратканага барып, сыкса кан чыгып жатыптыр. Эмне кылса болот?

Эксперттин жообу
A
Asel
16.07.2018, 14:32

Нурлан Эгетаев

Уролог

Урматтуу окурман, досуңуз тезинен дарыгерге кайрылып жыныс инфекцияларына анализ тапшыруусу керек. Жыныстык мүчөдөн кандын чыгышына себептер абдан көп.  Мисалы: ооруну жаратуучу микробдордун кирип кетиши, аномалия, жаракат алуу жана рак илдети. Демек, мындай учурга көз жумуп коюуга болбойт.

Пайдалуу жооп
Анонимдүү колдонуучунун суроосу модератор текшергенден кийин гана сайтка жайгаштырылат. эгер сиздин сурооңуз тез жайгашсын десеңиз анда биздин социалдык түйүндөрдүн бирине катталыңыз.
Сиз робот эмес экендигиңизди тастыктаңыз
Ɵзүн туура алып жүрүү
биздин сайтта:
  • сөгүнгөн сөздөрдү жазганга болбойт
  • суроолорду ким жазса, ага карата мазактаган, шылдыңдаган сөздөрдү жазууга болбой
  • кимдир бирөөлөрдү коркутуп үркүтүү, же жекеме-жеке сүйлөшүүгө чакырууга болбойт
  • дискусиянын катышуучуларынын кадыр баркына шек келтирүүгө, басынтууга болбойт
  • КР нын мыйзамына каршы келген жоопторду чыгарууга болбойт
  • жоопторду транслитке чыгарууга болбойт
  • жоопторду башкы тамгалар менен бөлүп чыгарууга болбойт
  • адамдардын тутунган динине, улутуна асылган, басынткан сөздөрдү жазып чыгарууга болбойт
  • бир эле суроого ар кайсы ник менен жазууга болбойт
  • ник менен сөгүнүп сагынган сөздөрдү жазууга болбойт
  • суроого тиешеси жок жоопторду жазууга болбойт